….da cam asta ar fi felul meu de blogg!Daca azi ( 18.04.1985 – cea mai tare zi dupa planeta Terra ) tot m-am nascut, deshi am ”imbatranit”, de la 22 am trecut la 23-deci inca un an in ploos, atunci uite ca incepe sa se contureze shi un blogushor! De ce nu e un blog 100% pentru ca nu prea ma pricep la asha ceva shi pentru ca sunt impotriva lor-un ”poet” contemporan glasuia astfel: ” Colega, vrei o viatza sau un blog alege, curvele vor suge pula conectate la 3G! ”-totushi eu am dorit sa fuck acest shit pentru a imi scrie parerile-ale exprima fara sa se duca pe apa sambetei-duminicii-etc ( parerile legate de calatoriile pe care le-am avut de-a lungul vietzii de 23 de ani-ce mai imi amintesc de ele, shi fie ca este vorba de o calatorie recenta fie ca este vorba de una veche, ploos de muzichii ), sunt doua domenii care ma fac sa imi calc ”motto-ul” cu privire la modernizare shi mai ales la blog ( vezi ghiersul de mai sus ) shi sa scriu-cica sa blogguiesc:)

Deci fratzilor,nu imi pasa cine citeshte,cine nu, eu l-am facut mai mult pentru mine ca un jurnal de bord shi ca o ”carte auto-biografica”=parca asha se spune ( hmmm, mai sa shtitzi ca eu nu sunt asha de elevat minatl dar ma tratez cu dipiridamol :):):):)  ).

Cam asta e o prima posteala! Hai salut!!!

