…mda o zi ca oricare alta pentru unii,dar pentru mine data de 18 e o zi speciala pentru ca am aparut pe lume!
Bun, nimik asha de palpitant nu putea sa strice o zi frumoasa cum este sau era ziua asta pentru mine; dar, din nefericire s-a intamplat ca azi sa am o zi proasta spre finalul acesteia, mai precis acum doua-trei ore! Stand sa ma gandesc mai bine acuma, eu am transformat-o in ceva nashpa pentru ca mi-a pasat=grava gresheala am facut!
Dar sa povestesc problematica [ uite o poprophonie :):) ] :
Mai acum cateva luni, langa apartamentul unde salashluiesc s-a deschis o gelaterie-sandwich-erie-cafenea ( un fel de All DA Best Shittos in one place ) cu specific italian de parma ( regiunea Parma ). Mda, pentru ca patronelul este un italian, amarat saracu’la el in tzara sa natala; a sosit,in Romania cu gagica romanca care probabil plecase in Italia ca sa munceasca cinstit ( sa faca ce face o femeie romanca mai bine, cu foamea in glanda la greu-oopps am zis-o = asta era din putzul gandirii ) shi l-a fraierit shi a venit in Romania! Dar, poate totushi nu l-a fraierit, poate a vrut el sa vina sa se faca mare afacerist in tzara lu’ Stefan cel Mare,Eminescu,Bacovia,Henri Coanda,Titu Maiorescu shi a lui Becali Gheorghe ( a.k.a. GIGI Becali ), din cauza ca la el in Italia era un om de vaza shi a zis sa investeasca shi in alta tzara! Zis shi facut, asha ca omul s-a ”incordit” la neuroni shi impreuna cu fata descurcareatza au pus-o ( alaturi de cei nitzcaVai euroi ) la o mare afacere – gelaterie-cafenea-sandwich-erie in stil parmegianno ( pentru ca bossul este din Parma ): inghetzata stil parma, salam de parma, prosciuto crudo shi alte minunatzii – pana aici foarte bine frate!!!
Ehe, insa treaba se complika la un momentDAT!
Eram intr-o ziulika pe acasa shi am auzit ceva mishculatzie=mishcare pe la geamul de la dormitor, intreb pe mista care e shmenu’=baiatul lua masuri sa puna un aer conditzionat! Shi ii zic ca Federatzia Comunitatilor evreieshti nu imi da voie sa dau voie mai departe sa se puna ceva pe peretele sau exterior interior fara aprobare-zis shi facut! Intre timp, mai pe miercuri ashtia au montat un aer conditzionat ce face foarte multa galagie pe unde am eu baia-nu e nimik pana aici=poate doar ca face o galagie….
Dar ei ( AFACERISHTII ) mai vor un aer conditzionat acela care tre’ pus pe peretele apartamentului, shi astfel ma trezesc miercuri ca tre’sa o sun pe masa lu’tipa sa ii spun unde este federatzia shi astfel i-am zis!chestia este ca aia de la federatzie nu au fost deACORD prima data dar hopa uite ca de o data au devenit de acord!
Asha ca Alecselule sa te ashteptzi in vara asta sa auzi nishte muzichii de aere conditzionate!!!

